dan före dan

Imorgon är jag ledig. känns konstigt. jag som har tokjobbat dom senaste dagarna ! idag har jag vandrat runt i uniform på stränder och vid pooler. SVETT SVETT ! idag har nämligen vädret stagit om igen och det är nu åter igen varmt och skönt..är vintern över här nere nu? hoppas, det har varit 3 kalla veckor på senaste. well. välkommstmötet som jag idag på morgonen inte ville ha gick kalas och alla skrattade och var glada! :) är så jäkla nöjd med dagens insattser,det får man vara.. jag och Oscar har kört järnet, kul har vi haft också ! high five på det :) 

Ledigt i morgon som sagt. Morgonmotion, måste fixa formen nu, känner mig som en säck potatis, eller nä, den är hård, jag är slapp. typ som en säck fylld med muffins då kanske. morgonmotion får det bli, sen en dag vid poolen med Stine som också är ledig. Hon är på beachparty ikväll. vad gör jag här i sängen ?! äh blev mycket fest vid jul och nyår och veckan efter det. jag svävade på moln och pimplade vin och hade en varm famn att sova i. nu har jag ingen lust till fest längre..Nu vill jag bara jobba, jobba och jobba, prestera så bra som möjligt. vet inte vad det är som har flugit i mig. jag är trött på gnäll och klagomål, nu sliter jag häcken av mig för att alla ska vara nöjda och tysta! bra med mycket jobb också, då slipper man tänka så mycket och hinner inte sakna!

3 och en halv vecka kvar till semestern ! kör all in tills dess , ska slita ut mig rejält för att sedan njuta till tusen !!
nu trillar snart ögonlocken ner. tråkig jag känner mig. MEN imorgon blir det nog lite vin...imorgon kommer beskedet om sommardestinationen. jag vågar inte tänka på det.....NERVÖST !

god natt

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0