djupa andertag och räkna till 3


1, andas, 2 ,andas, 3 , andas !! var stark Linda.

Ett utav mina personliga mål här nere som jag har satt upp som mål med min arbetsledare är att jag inte ska få psykbryt här nere på araberna ( har inte några säljmål eller andra mål innom arbetet bara överleva i detta arabland ) men det är inte så lätt, det började igår som ni redan vet, fortsatte idag när jag inser att städaren som fixar våra lägenheter har snott 2 tröjor och ett par byxor av mig ! KUL skit KUL verkligen, inte nog med att dom snor när man tvättar sina kläder ( har redan blivit av med en ny svart tröja  första veckan jag var här ) dom snor från lägenheten nu också ! aaaahhh...måste verkligen komma på bättre tankar så jag inte hamnar i en dålig-arab-perriod som jag hade hela december när jag höll på att bli galen och ville bara här i från ! nää dom ska inte kunna knöcka mig igen !

heja

dags att hoppa i uniformen, flygplats idag :) och service + service !

see yaa !!

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0