hard work !

jösses idag blev det jobb från 7.00 - 21.00 ! totalt stressad fortfarande, försöker koppla av med en kaffe på ett cafe ! dom andra är iväg på lite olika saker, vissa spelar spel, jag hatar spel, vissa käkar kladdkaka på ett annat cafe, jag ska hålla mig ifrån sötsaker nu ett tag, vissa ligger hemma och sover, jag har för mycket energi för att gå och lägga mig...efter en sån här jobbdag?! skumt..antar att jag egentligen är pisstrött men inte känner det än för jag har inte lugnat ner mig än från allt jobb..well well mindre än 4 veckor kvar till semestern nu, 2 veckor kvar tills jag får besök av pappa och 1 dag kvar tills jag får reda på vart jag ska jobba i sommar !! NERVÖS !!

hörs när jag vet vilken destination det blir, fest blir det på fredag för att fira beskedet, eller sörja..hehe


sliten men ändå inte !

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0