late

usch och fy..jobb till 21.30 är ju mindre kul ! stress. Fick reda på att jag i veckan ska ha vattengympa på torsdag. intressant,jag har inte ens ett program, ingen musik heller. hmm..stress. ska även ha cocos mini disco, stå på sceen och dansa med barnen med massa publik, kan inte dansen, kan inte sångerna, hmmm...stress. positiva Linda vart är duuuu??!! äh jag slipper i alla fall slasket där hemma och hur gött är det inte att få betalt för att träna och leka med barn? ;) ja det ska nog gå bra. I fix ! over and out ~L.E

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Hittade din blogg när jag googlade om fritidsresor, så nu har jag suttit här och läst igenom en stund. Jag har nämligen sökt jobb som reseledare på fritidsresor och förstod att du jobbar som det? Jag har lite funderingar och sådär som jag tänkte att du kanske hade lust att ge svar på? :) Tanken är att jag skall ha telefonintervju med dem idag, och jag är väldigt nyfiken på hur en sådan går till? Får man reda på om man har gått vidare till rekryteringsdagen direkt eller skickar dom mail senare? Och ungefär vad frågar dom?

Hoppas du har tid att svara! :)

2011-01-18 @ 12:05:36
Postat av: Madelene

Hej!

Jag har en liten fråga! :)

Använder du/ni mycket engelska i arbetet?

2011-01-18 @ 22:52:37
Postat av: Anna

asså linda du verkar ha det UNDERBART! Blir också sugen på det där :D

2011-01-19 @ 22:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0