long time !

oj oj ! 9 dagar av det nya året har gått och inte ett endaste inlägg i bloggen..sorry !!
vad har hänt på senaste då?

Hade den bästaste nyårsaftonen och började det nya året med en blöt puss,var bakfull som få men det var det värt,  åkte på 2 dagars historietur till Luxor som gick kanon, har haft en liten romans, druckit mycket öl, sovit i en varm famn, druckit endel vin, dykt på lediga dagar, jobbat till sent och sagt hejdå till en utav dom bästa som nu har börjat resan hem ! Humöret har varit på topp och fröken Eriksson har svävat på moln ett tag men underbart är kort som man brukar säga..I natt åker någon hem till sverige, någon som jag kommer sakna massa ! well well..det var ju trevligt så länge det varade i alla fall :)

nu är jag aptrött efter mycket sena nätter. ändring på det nu ! det är hälsa och harmoni som ska gälla ett tag !! 4 veckor kvar till Syd afrika :) wiihoooooo..

ska försöka bli flitigare här i bloggen men mitt internet har fortfarande inte kommit och jag har tappat tron..men jag ska försöka !! :)


nyår!

nattinatt


~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0