så jäkla nöjd !

jag vet inte vad som har hänt denna veckan men f*n så bra allt har gått på jobbet ! långa dagar men jag har fått så mycket beröm att det verkligen har varit värt det ! hör på detta:

*Linda tack för detta informationsmötet, du passar verkligen för det du gör. Även att du ''höll låda'' i en timma så tröttnade man aldrig på att lyssna på dig !mycket begåvat. / mentor från linköpingsuniversitet 

*bäst på hela bamsediscot var lille skutt ( Linda i svettig lilleskuttkostym dansandes på scenen), han var jätte rolig och  busade mest med alla barnen ! /söt kille på 3 år i bamseklubben

*High five Linda, du rockade som speaker och skötte hela cocodiscot på sceenen trots att det var din första gång! / kollega efter jobbet!

*shit Linda vad duktig du är !! / Kollega

*Du är den enda svenska guiden här nere som vi faktiskt förstår vad du säger / Danska gäster

*Denna utflykten var över förväntan, detta skötte du bra Linda! / gäst

*Hur många säsonger har du jobbat nu Linda? Denna utflykten skötte du utmärkt. / dam från vårt huvudkontor

*Din energi gör att man blir helt lycklig, bara så du vet, det smittar! / gäst

*Linda det är ett nöje att sammarbeta med dig, mycket proffsigt ! / lokalguiden på min supersafari utflykt!

men hallå?! tror ni jag är glad ?!! :)  detta behövde jag verkligen efter allt detta slit ska ni veta..man blir less ibland men sånthär lyfter upp en igen :)

bara för det blir det väl platt fall nu nästa vecka..hehe..men jag suger på denna karamellen ett tag !!jäkla araber bara att dom ska förstöra ens humör..well well! tackar ''fritte'' för en härlig vecka på jobbet !!

på onsdag kommer pappa på besök :)
och om 2 veckor drar jag till sydafrika !! wiihoooo

over and out

~L.E

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsvej! Roligt att det går så bra för dig!

Jag åker upp till stockholm på onsdag på rekryteringsdag, har du några tips på hur man ska bära sig åt? Är det läskigt?

2011-01-24 @ 18:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0