skryter med gott samvete !

asså high five för mig !!
nu skryter jag men det skiter jag i för jag är så jäkla nöjd. Inte alla som klarar av att hålla reda på 65 gäster ute i öknen från kl 13-20 och lyckas få alla att skratta, ha en härlig eftermiddag, få alla till att höra mig och göra som jag säger och organisera allt från kamelridning , fyrhjulstur till middag mitt i öknen och hemfärd mm mm ! jag var nervös inför utflykten måste jag erkänna. Aldrig innan har vi haft så mycket folk + att det var folk från vårt huvudkontor som var med på turen idag !! shit.. nöjdast i Egypten, det är jag det :)

MEN sen ska ju en j*vla arab j*vel förstöra dagen till slut..orkar inte ens berätta men inte kul att komma hem helt överlycklig efter en lyckad dag på jobbet och sen höra massa skit som sänker en totalt. fick känslan av att bara vilja åka här i från. Araber är i en klass för sig ! blääää usch och tvi för dom. kommer inte gråta när jag får lämna detta land kan jag ju säga..mycket speciellt det här !

nu ska jag försöka glömma det där med araber utan hjärnceller ( men stubinen är snart slut ) och glädja mig åt min lyckade arbetsinsatts i stället :)

over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0