summer 2011

jag är glad tror jag! jag fick precis reda på vart jag ska vara i sommar. För det första ska jag inte jobba som vanlig guide längre :) jag ska jobba som ''service animation'' vilket är service uppgifter ( alltså vanliga guide uppgifter) blandat med att ha aktiviteter för barn och vattengympa och sånt :) wiihooooo ! känns så jäkla kul. precis vad jag önskade :) jag hamnade i Turkier som känns helt okey, hade helst sett att jag hamnade på något ställe där jag inte har varit tidigare. men men..i Turkiet har jag varit 2 gånger innan och semestrat men då i Alanya. Nu hamnade jag i Side, spännande :)

vad har hänt mer idag då..morgonpromenad blev det en kortis, poolhäng, löpband 20 min samt lite gym och nu ska jag hoppa i duschen för att sedan ta mig in till ett cafe med Stine ! ikväll bli det vin..är sjukt nyfiken på vad alla mina andra kollegor hamnar i sommar, vet inte vart alla ska än :)





Turkey !

over and out :)

~L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0