sunshine!

oj oj vilket kalasväder vi har idag ! helt vindstilla och det är ovanligt här nere nu under vintern vill jag lova. Solen skiner som aldrig förr och lika så gör jag :) pappas första semesterdag här och jag är SÅ glad att han har fått så fint väder, vi ska käka middag ihop ikväll och sen kanske han ska följa med och kolla när jag och gänget lira våran torsdagsfotboll :) kan även informera er om att jag har ett halvt kilo (!) Djungelvrål liggandes i min lägenhet samt 5 STORA Marabou mjölkchoklad !! :) lycka lycka ! men håller fingrarna borta från sötsakerna fram till semestern nu. svårt men det ska gå. 10 dagar kvar sen blir det Sydafrika !! och svenskt godis ;)

over and out !

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0