välkomna !

morgonmotionen avklarad ! nu ska jag hoppa i uniformen och dra på välkommstmöte, suck ! känner inte riktigt för det idag. jag ska ha mötet själv och ska prata i ca30-45min för nya gäster om utflykter och egypten sen är det frågestund och så ska jag prata lite till..visst jag gillar att prata men jag blir så jäkla trött på att höra min egna röst i typ 1 timma och säga samma saker dag ut och dag in och svara på samma frågor var dag, finns det hajar här? kan man äta maten i egypten? när kommer bussen i morgon? vad kostar alla utflykterna..osv osv! men men..när jag väl kör igång med mötet så vet jag att jag kommer tycka det är kul, det är bara det att man måste samla lite krafter innan för man får vara beredd på alla möjliga slags frågor och klagomål !

ha en bra dag där ute !
1 dag kvar sen får jag veta min SOMMARDESTINATION !


over and out

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0