Z#"%&(*?/(&(%&! !!!!

ÅÅÅHHHHHHHH dessa araber ! jag blir fan tokig.. äntligen skulle jag ut på en rolig lite lättare utflykt, super safari. väd händer då? jo jag får en egyptisk lokalguide ( vi har alltid med en lokalguide ) med mig som är helt pantad, om jag hatade honom innan så är det tusen gånger värre nu !! han förstörde stämningen på hela kvällen !! jag HATAR honom så mycket att det går inte ens beskriva med ord ! ska skriva världens rapport på honom i morgon och vägrar att sammarbeta med honom igen ! skulle följt med några kollegor ut och käkat nu men jag är så arg så jag kan inte umgås ikväll.. jag ska hem och krypa ner under täcket och se en film i min ensamhet. jävla arab jävel..ursäkta språket men ni ska bara veta hur pantad han är den här killen..alla hatar honom. hoppas han får sparken efter detta !! morr

over and out!

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0