1:a mars

Jag lever :)
vart har jag tagit vägen kanske ni har undrat..hmm..njaaa...
Jag och mina kollegor fick fly från Egypten..hehe eller fly och fly men vi blev beordrade att skicka hem alla våra gäster och tillsammans med dom åkte även vi hem, väl hemma i sverige hade jag några härliga dagar med fika i Vetlanda med dom bästa och fest nere i Karlskrona och SOM jag har saknat vännerna där nere, det insåg jag när jag väl träffade dom.

Där efter blev det semester 2 veckor nere i Sydafrika, har ni inte varit där, ÅK DIT ! Kapstaden är lovely. det blev safari, vinprovningar, vithajs safari ( som är det bästa jag har gjort i mitt liv tror jag ) fest, konsert med U2 (!) , sol , bad och shopping!

nu är jag hemma i sverige igen och har haft några ganska gråa och trissta dagar i vetlanda. Finns inte mycket att göra i smålands skogar när det är vinter, jag har klättrat på väggarna..jag hatar att säga det egentligen, att jag har haft tråkigt i min egna hemstad lixom, där familj och vänner bor men njaa ibland passar det bara inte riktigt..speciellt inte nu när jag har haft fart och fläng och är van vid nya äventyr varje dag..kul att träffa vänner och familj var det så klart..men jag har lite för mycket myror i brallan ibland bara.

well well.nu är jag på tåget till stockholm :) ska till turkiska ambassaden för att fixa visum. så fort det är klart ( tar nån vecka eller två) så drar jag till turkiet där jag ska jobba fram till october nån gång :) längtar redan ! passar på nu i stockholm att besöka min kussin Steffi som jag träffade på farmors begravning, vi har inte setts på felera flera år..jag ska bo hos henne nu 2-3 nätter. har ju inget bättre för mig ändå, kul att se storstaden. Har inte mycket för stockholm faktiskt. inte alls. men det ska det bli ändring på nu :) har egentligen vatt för lite i stockholm för att kunna yttra mig ! nu ska vi se vad jag tycker efter denna gången.ikväll ska vi i alla fall ut och käka, ta lite vin och sen får vi se vart det slutar :)

är betald nu hela tiden medans jag är i sverige ( utan att jobba och lyfta ett finger) och det känns ju skönt :)
har ändå lite att stå i faktiskt, måste hyra ut min lägenhet igen. kontraktet med min hyresgäst nu går ut sista mars så då måste jag ha en ny som flyttar in..lite drygt men men det löser sig nog. blir vetlanda i helgen sen ner till karlskrona nästa vecka och fixa !

längesen jag skrev i bloggen nu, detta inlägget var egentligen för att skriva att jag LÄGGER NER, men nu vet jag inte längre.hehe..blev ju inte riktigt ett sånt inlägg..får fundera på hur det blir, smidigt när jag är utomlands så får ju ni här hemma uppdates om vad som sker i mitt liv, lite jobbigt att ringa runt till alla, det finns det ju inte riktigt tid och pengar till men men....facebook är ju bra det med..

vi får se!

over and out!

~L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0